چمن مصنوعی, دسته‌بندی نشده

فرچه زنی چمن مصنوعی، مزایا و روش‌های آن

فرچه زنی چمن مصنوعی، مزایا و روش‌های آن

چمن مصنوعی، نوعی الیاف است که به‌منظور زیباسازی برخی مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد . این کالا همان‌طور که از اسم آن مشخص است از موادی مصنوعی ساخته شده است و در اکثر موارد در مناطق و مکان‌هایی که شرایط رشد چمن فراهم نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر فضای خارج از خانه، بسیاری از افراد از چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط خود استفاده می‌کنند. در بسیاری از موارد با در نظر گرفتن فصل، شرایط جوی و عوامل ایجاد آلودگی، چمن مصنوعی حیاط ممکن تا حد بسیار زیادی دچار آلودگی شود.

بنابراین بایستی راه حلی برای تمیز کردن این موارد وجود داشته باشد. در چنین مواقعی، استفاده از دستگاه فرچه‌زنی بسیار کاربردی است. این وسیله ضمن داشتن قطعات مناسب تاثیر بسیار زیادی در افزایش نظافت این کالا دارد. حال که راه حل مناسبی برای نظافت نیز پیدا شد، ممکن است بسیاری از افراد در شیراز قصد خرید چمن مصنوعی را داشته باشند. به‌منظور انجام این کار بهتر است به دریافت اطلاعات کافی پیش از خرید بپردازید.

دستگاه فرچه‌زنی چمن مصنوعی

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، دستگاه فرچه‌زنی چمن مصنوعی یک ابزاری است که برای تمیز کردن و نگهداری چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای شانه‌های فلزی یا پلاستیکی است که به صورت افقی در زمین حرکت می‌کند و با حرکت آن، خاک و ذرات روی سطح چمن مصنوعی را جمع‌آوری و تمام ناخالصی‌ها را از بین می‌برد. علاوه بر این، فرچه‌زنی دارای فواید و مزایای بسیار زیادی نیز هست.

قطعات تشکیل دهنده دستگاه فرچه‌زنی چمن مصنوعی

باتوجه به موارد ذکر شده، کیفیت دستگاه فرچه زنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین واضح و مبرهن است که کیفیت دستگاه، به قطعات تشکیل دهنده آن وابسته است. البته لازم به ذکر است که اگر شما در هنگام خرید، سراغ چمن مصنوعی ارزان و بی‌کیفیتی رفته باشید، ممکن است در هنگام نظافت چمن با دستگاه فرچه‌زنی، با مشکلات متعددی مواجه شوید.

به‌همین علت است که انتخاب برند برای خرید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت فارس چمن و چمن مصنوعی شیراز دو مورد از مهم‌ترین مراکز برای تهیه خود چمن و دستگاه فرچه‌زنی هستند. در ادامه به بررسی قطعات اصلی تشکیل دهنده دستگاه فرچه‌زنی خواهیم پرداخت.

موتور

در دستگاه فرچه زنی، موتور قسمت اصلی دستگاه است که برق یا سوخت را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند و برای حرکت دادن سایر قطعات استفاده می‌شود. سلامت این بخش برای کارکرد بقیه قسمت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شفت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده دستگاه فرچه زنی، شفت آن است. شفت قطعه‌ای است که به وسیله موتور می‌چرخد و حرکت را به بخش‌های دیگر منتقل می‌کند.

پروانه

پروانه قطعه‌ای است که به شفت وصل می‌شود و با چرخش آن، هوا را جابه‌جا می‌شود. در نتیجه‌ی این عمل قطعات خارجی دستگاه به راحتی بین بخش‌های مختلف چمن نفوذ می‌کند و به نظافت آن‌ها می‌پردازد.

فرچه

فرچه قطعه اصلی و بسیار كارآمدی در فرآيند زيركاري چمن است كه با قرار گرفتن در بخش‌های داخلی چمن می‌تواند زباله‌ها را از آن جدا کرده و باعث تمیز شدن فضای داخل چمن می‌شود.

دسته و چرخ‌ها

دسته قطعه‌ای است که برای نگهداری و کنترل دستگاه توسط کاربر استفاده می‌شود. همچنین چرخ‌ها قطعاتی هستند که به دستگاه اضافه می‌شوند تا حمل و نقل آسان‌تر شود و به کاربر اجازه می‌دهند دستگاه را به راحتی جابه‌جا کند.

سیم برق یا خزانک

سیم برق و خزانک جزء اصلی‌ترین قطعات تشکیل دهنده دستگاه فرچه‌زنی هستند که برق را از منبع تغذیه به موتور منتقل می‌کنند.

مزایای استفاده از دستگاه چمن زنی

واضح و مبرهن است که استفاده از دستگاه چمن زنی برای چمن‌های مصنوعی، مزایا و فواید بسیار زیادی را به همراه دارد. زیرا به‌صورت طبیعی پس از آن که مدتی چمن‌های مصنوعی در مجاورت آلودگی و گرد و غبار قرار بگیرند، ظاهر زیبا و تمیز خود را از دست داده و به مرور حتی باعث کاهش جذابیت فضای اطراف خود نیز می‌شوند. در ادامه به بررسی چند مورد از اصلی‌ترین فواید استفاده از دستگاه چمن زنی خواهیم پرداخت.

صرفه جویی در زمان و انرژی

در بین تمامی روش‌های نظافت چمن‌های مصنوعی، استفاده از دستگاه فرچه‌زنی بسیار سریع‌تر و راحت‌تر است. استفاده از این دستگاه به شما کمک می‌کند تا در زمان و انرژی خود را در مقایسه با فرچه زدن چمن‌های مصنوعی به‌صورت دستی صرفه جویی کنید. این دستگاه قادر است به سرعت و با کارایی بسیار بالا چمن‌های مصنوعی را فرچه بزند.

حفظ ظاهر زیبای چمن

با استفاده از دستگاه فرچه‌زنی چمن مصنوعی، شما قادر به حفظ ظاهری زیبا در چمن‌ها خواهید بود؛ تا چمن خود را در حالت بهینه نگه دارید. این دستگاه قابلیت حذف آلودگی‌ها، زباله‌های ریز و درشت نامطلوب را دارد و به شما کمک می‌کند تا چمن خود را در حالت سبز و جذاب نگه دارید.

کاهش خطر ابتلا به بیماری

با استفاده از دستگاه فرچه زنی چمن‎های مصنوعی، شما خطر ابتلا به بیماری های گلخانه‎ای که معمولا در چمن‎های مصنوعی رطوبت زده و خشک شده وجود دارد را کاهش می‌دهید. با حذف زباله‌ها و آلودگی‌های خطرناک از سطح بیرونی چمن‌ها، علاوه بر آن که ظاهر بسیار زیبا و مناسبی در آن‌ها ایجاد می‌شود، خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را برای افرادی که روی آن می‌نشینند یا برخوردارند، بسیار کمتر می‌شود.

خرید چمن مصنوعی

این روزها در بسیاری از محیط‌ها استفاده از این دسته از محصولات، رایج شده و به‌همین دلیل خرید و فروش آن نیز رونق گرفته است. در این زمینه نیز افراد سودجویی در کمین هستند تا کسانی را که اطلاعات کافی از اجناس ندارند، فریب دهند.

برای فرار از دام این افراد، الزامی است که با یک شرکت معتبر و نام آشنا طرف حساب بود. ما در شرکت فارس چمن با ارائه بهترین قیمت چمن مصنوعی در شیراز توانسته‌ایم رضایت مشتریان را همواره جلب کنیم. در کنار این قیمت مناسب، همیشه کیفیت بالای محصولات نیز تضمین می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با واحد پشتیبانی ما در تماس باشید.

جمع‌بندی

باتوجه به تمام موارد ذکر شده، امروزه چمن‎های مصنوعی در صنایع مختلفی به‌منظور زیباسازی فضای اطراف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کالاها به‌علت آن که در اکثر موارد در مجاورت آلودگی‌ها قرار می‌گیرند ممکن است پس از مدت زمان بسیار کوتاهی کثیف به‌نظر برسند.

در این هنگام بهتر است ضمن استفاده از دستگاه فرچه‌زنی مناسب، به تمیز کردن این چمن‌ها بپردازید. البته لازم به ذکر است که استفاده از چمن‌های مصنوعی بی‌کیفیت باعث می‌شود، پس از هربار استفاده از دستگاه فرچه‌زن، چمن‌ها کیفیت خود را از دست بدهند.

بنابراین در صورتی که قصد خرید چمن مصنوعی در شیراز یا شهرهای دیگر را دارید بهتر است به دنبال برند‌هایی باشید که قیمت محصولاتشان نیز بسیار مناسب باشند. همچنین باتوجه به اینکه قیمت چمن مصنوعی در شیراز بسیار مناسب‌تر از بقیه نقاط است پیدا کردن چنین برندی سخت نخواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *