چمن مصنوعی

بهترین چمن مصنوعی در شیراز؟

بهترین چمن مصنوعی در شیراز

چمن مصنوعی یکی از المان‌هایی است که در خانه، کافی شاپ، ورزشگاه و بسیاری از فضاهای مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. در زمان‌هایی که از چمن طبیعی برای زیبایی فضای مورد نظر خود استفاده کنید، با تغییر فصل و خشک‌شدن آنها ممکن است زیبایی و طراوت خود را از دست بدهند.

یکی از راه‌های مقابله با خشک شدن چمن‌ها استفاده از نوع مصنوعی آن است. در این مقاله در رابطه با انواع مختلف این محصول صحبت خواهیم کرد و توضیحات لازم برای اینکه کدام یک از آن‌ها مناسب چه فضایی هستند را خواهیم داد.

همچنین در رابطه با قیمت این محصولات و خرید آنها توضیحاتی خواهیم داد. علاوه‌بر این، به معرفی بهترین سایت جهت خرید این چمن‌ها خواهیم پرداخت.

انواع چمن مصنوعی

قبل از هر چیزی، برای خرید یک چمن مصنوعی خوب باید در رابطه با انواع آن و اینکه کدام‌ یک برای چه فضایی مناسب است، اطلاعات کافی را داشته باشید. در این بخش به معرفی انواع این چمن‌ه و جنس آنها خواهیم پرداخت.

چمن مصنوعی با قد زیاد

چمن مصنوعی‌های بلند به‌دلیل شباهت زیاد به نوع طبیعی آن، معمولاً برای فضاهای باز مانند حیاط یا ورزشگاه‌های بزرگ استفاده می‌شوند. چمن‌هایی از این قبیل، معمولاً دارای مقاومت بالا و بدون شکنندگی هستند. همچنین این نوع از نظر قیمت، نسبت به دیگر محصولات گران‌تر است.

چمن مصنوعی با قد متوسط

چمن‌هایی با قد متوسط معمولا المانی برای تزیین فضا به حساب می‌آیند. این نوع مصنوعات، مناسب برای تزیین استخر و فضای باغ هستند. همچنین استفاده از چمن مصنوعی حیاط که دارای جنس نرم و باکیفیت است، برای بازی کودکان و حیوانات انتخابی مناسب به‌حساب می‌آید.

چمن مصنوعی با قد کم

چمن مصنوعی‌هایی که قد کوتاه دارند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محیط‌های پر رفت و آمدی مانند کافه‌ها یا شرکت‌ها هستند. فشردگی این چمن‌ها بسیار بالا است که همین ویژگی باعث شده تا دربرابر فشارها و رفت و آمدهای زیاد مقاوم باشند.

چمن با جنس نخ نایلون

چمن‌های مصنوعی که با نخ نایلون تولید می‌شوند یکی از بهترین و گران قیمت‌ترین چمن‌ها هستند. این نوع الیاف را به‌دلیل مقاومت بالایشان معمولا برای ورزشگاه‌ها و زمین‌های بزرگ فوتبال استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید برای فضاهای پر رفت و آمد از این نوع استفاده کنید.

چمن با جنس پلی پروپیلن

اگر به‌دنبال یک چمن مصنوعی ارزان هستید، انواع تولیدشده با پلی‌پروپیلن، انتخابی درست هستند. این نوع چمن نسبت به نوع نایلون بافت ظریف‌تر و بهتری دارند اما از مواردی هستند که برای مکان‌های پر تردد کاربرد زیادی ندارند. همچنین دارای بافت بسیار نرم و طبیعی هستند.

چمن با الیاف پلی اتیلن

استفاده از الیاف پلی‌اتیلن در تهیه این چمن‌ها باعث شده تا جلوه‌ای کاملاً طبیعی داشته باشند، به گونه‌ای که از فاصله دور و حتی فاصله ۲ متری متوجه مصنوعی‌بودن آن نخواهید شد. جنس این نوع چمن کاملاً نرم بوده و یکی از انواعی است که مناسب برای بازی بچه‌ها و حیوان‌های خانگی است.

باتوجه به توضیحات داده‌شده، حال می‌توانید براساس نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب کرده و فضایی زیبا را خلق کنید. علاوه‌بر این، باتوجه به بودجه خود نیز می‌توانید یک محصول مقرون‌به‌صرفه انتخاب کنید.

فضاهای مناسب برای نصب چمن مصنوعی

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که چمن مصنوعی فقط مختص فضاهای پر رفت و آمد و اماکن عمومی است. درواقع چمن‌های مصنوعی نوعی کفپوش هستند که در بسیاری از موارد در فضاهای داخلی خانه نیز از آنها استفاده می‌شود.

استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن نیز یکی از مواردی است که به زیبایی فضای روف یا تراس خانه می‌افزاید. با ترکیب مبلمان چوبی نیز می‌توانید هارمونی خاصی را ایجاد کنید و زیبایی چمن‌ها را دوچندان کنید.

بسیاری از افراد نیز در خانه خود باشگاه بدنسازی شخصی دارند که می‌توانند برای کف آن از چمن مصنوعی با قد کوتاه استفاده کنند. در زمان انجام حرکت‌های ورزشی به‌هیچ‌عنوان پای فرد از روی این ‌چمن‌ها لیز نمی‌خورد.

افرادی که در خانه خود گلخانه دارند نیز، می‌توانند برای تزیین کف این فضا از این نوع چمن‌ها استفاده کنند. به این صورت است که می‌توانید یک گلخانه بی‌روح را تبدیل به یک باغچه کوچک در خانه خود کنید.

بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد روحیه و خلاقیت در کارکنان خود از چمن مصنوعی و گل و گیاه استفاده می‌کنند. در این موارد نیز می‌توانید از رنگ‌های روشن در دکور خود استفاده کنید که در کنار چمن‌ها جلوه آنها را ۲ برابر خواهد کرد.

خرید چمن مصنوعی + قیمت

این محصولات معمولاً باتوجه به جنس و درصد فشردگی قیمت‌گذاری می‌شوند. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد، قد چمن است. همچنین قیمت چمن مصنوعی در شیراز باتوجه به تنوع محصولات موجود بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی شیراز می‌توانید به سایت فارس چمن مراجعه کنید. تنوع محصولات در این سایت بی‌نظیر است، همچنین کیفیت چمن‌های موجود بسیار بالا هستند و به‌صورت کاملاً تضمینی به‌فروش می‌رسند.

همیشه پیداکردن یک سایت معتبر برای خرید اینترنتی محصولات این‌چنینی کمی سخت است. ما به شما سایت فارس چمن را پیشنهاد می‌کنیم به‌دلیل کیفیت بالای محصولاتی که دارد. همچنین قیمت مناسب چمن‌های موجود در این سایت یکی از دلایل جذب خریداران به آن است.

شما می‌توانید برای خرید چمن مصنوعی در شیراز باتوجه به نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب کرده و پس از تعیین متراژ مورد نیاز، سفارش خود را ثبت کنید. دقت داشته باشید که قبل از خرید از معتبربودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

یکی از مواردی که در خرید چمن مصنوعی تاثیرگذار است، قیمت آن است. امروزه پیداکردن یک فروشنده مطمئن که محصولات خود را با قیمت مناسب به‌فروش برساند، کمی مشکل است. به همین دلیل است که باید در خرید خود از هر فروشگاه دقت کافی را داشته باشید تا از شما کلاهبرداری نشود.

جمع‌بندی

استفاده از چمن مصنوعی می‌تواند جلوه زیبایی به فضای مورد نظرتان بدهد. استفاده از این کفپوش‌ها حس نشاط و شادابی را به فرد خواهد داد. افرادی که در خانه خود از نوع مصنوعی چمن‌ها استفاده می‌کنند نسبت به دیگران انرژی بیشتری دارند.

رنگ سبز یکی از رنگ‌هایی است که احساس آرامش را به فرد منتقل می‌کند و وجود چمن در خانه این آرامش را در فرد به‌وجود می‌آورد. سایت فارس چمن یکی از بهترین سایت‌های فروش این محصولات است که برای خرید چمن مد نظر خود می‌توانید به آن مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *